Τρόποι για γυμνασμένα μπράτσα

Τρόποι για γυμνασμένα μπράτσα

Κάμψεις, ασκήσεις με βάρη και ίσως ... μια αλλαγή της διατροφής; Η οποία θα μας επιτρέψει να γυμνάσουμε τα μπράτσα και γιατί αξίζει να ψάξεις για την καλύτερη μέθοδο;

Φροντίζοντας για ένα γυμνασμένο λεπτό κορμί, οι γυναίκες συνήθως συγκεντρώνονται στο δυνάμωμα και ρίξιμο κυρίως της κοιλιάς.

Παραμελούν έτσι τα άνω μέρη του σώματος - τα μπράτσα και τους θωρακικούς μυς.

Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε ανισορροπία πάνω στην εμφάνιση του σώματος - μία γυμνασμένη λεπτή μέση εξισορροπείται με επίσης γυμνασμένα μπράτσα.

Ακόμη και αν αυτό το μέρος του σώματος είναι από την φύση του αδύνατο συστήνεται να το γυμνάσουμε και να το δυναμώσουμε. Γυμνασμένα, καλοσχηματισμένα μπράτσα είναι μία ελκυστική εικόνα.

Αλλά ποιός είναι ο τρόπος που θα μας δώσει τα καλύτερα αποτελέσματα;

Τα αγύμναστα μπράτσα προκαλούν τσούξιμο στα μάτια όταν σηκώνουμε τα χέρια μας.

Το δέρμα κρέμεται αντιαισθητικά, σχηματίζοντας ζάρες από το κρεμασμένο λίπος..

Οι γυναίκες συνήθως δεν ασκούν τα χέρια τους, επικεντρώνονται κυρίως στην ενδυνάμωση της κοιλιακής χώρας και των μηρών. Αλλά πρέπει να θυμόμαστε ότι η ομορφιά βρίσκεται στις ομοιόμορφες αναλογίες, για αυτό και θα πρέπει να ασκούμε και το άνω μέρος του σώματος.

Δεν είναι αλήθεια ότι η άσκηση των μυών των χεριών θα κάνουν την εμφάνισή μας να φαίνεται ανδροπρεπής! Το σώμα της γυναίκας κατά τη διάρκεια της προπόνησης με βάρη δομείται με εντελώς διαφορετικό τρόπο σε σχέση με το ανδρικό. Αλλά αν αφήσουμε τα χέρια μας αγύμναστα θα καταλήξουν να κρέμεται το λίπος , όπως και να δημιουργείται κυτταρίτιδα.

Τι είδους προπόνηση να επιλέξετε;

Η άσκηση στο γυμναστήριο είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για την αντιμετώπιση των αδύναμων μπράτσων. Έχουμε στην διάθεσή μας αλτήρες, βάρη και μηχανήματα που πάνω σε αυτό θα μας βοηθήσουν.

Οι καλύτερες ασκήσεις είναι η ανύψωση των αλτήρων κυρίως πάνω από το κεφάλι για τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα. Μπορούμε να εκτελέσουμε τις ασκήσεις αυτές σε όρθια στάση ή και καθιστή στον πάγκο, όπως και ξαπλωμένες.

Φυσικά, δεν χρειάζεται να πάτε μόνο στο γυμναστήριο για να γυμνάσετε τους ώμους σας. Τα βάρη και τους αλτήρες μπορείτε να έχετε τα δικά σας για εκγύμναση στο σπίτι.

Η πιο απλή προπόνηση έχει να κάνει με το σήκωμα των βαρών αλλάζοντας θέση στο κράτημα της μπάρας με τα χέρια μας.

Θυμηθείτε να αναπνέετε ομοιόμορφα, και να έχετε σφιγμένο όλο τον κορμό.

Αν θέλετε να ασκηθείτε χωρίς όργανα, μπορείτε να κάνετε κάμψεις. Συνήθως στις γυναίκες δεν τους αρέσει αυτή η άσκηση, αλλά μπορείτε να εκτελέσετε την απλή τροποποιημένη έκδοση τους. Οι κάμψεις θα είναι πολύ πιο ελαφριές αν αντί να κρατάμε το βάρος όλο στις μύτες των ποδιών , λυγίσουμε τα γόνατα και τις εκτελέσουμε ακουμπώντας τα στο πάτωμα, διαφορετικά θα είναι αρκετά επώδυνες.

Μπορούμε να κάνουμε κάμψεις επίσης έχοντας τα πόδια να ακουμπούν σε τοίχο. Αυτός ο τρόπος θα μας επιτρέψει να γυμνάσουμε και τους μηρούς.

Διατροφή σε συνδυασμό με την άσκηση

Για να είναι το δέρμα μας πιο σφιγμένο αλλά και ελαστικό, και η άσκησή μας να φέρει πιο γρήγορα αποτελέσματα, θα πρέπει να αλλάξουμε και την δίαιτά μας.

Αντί για ζωικά λίπη προτιμούμε τα φυτικά λίπη (καλής ποιότητας έλαια , ξηροί καρποί, σπόροι). Συστήνονται όμως λιπαρά θαλασσινά ψάρια όπως (σολομός, ρέγκα) τα οποία περιέχουν πολύτιμα λιπαρά οξέα που έχουν εξαιρετικό αποτέλεσμα στην εμφάνιση της επιδερμίδας μας. Καταναλώνουμε επίσης πολλά προϊόντα με τις βιταμίνες C και Ε και θείο. Έτσι ενυδατώνουμε καταλλήλως τον οργανισμό μας. Το αποτελεσματικότερο θα ήταν αρκετά μεταλλικό νερό ή και άσπρο ή πράσινο τσάι χωρίς ζάχαρη.