Stepper - γιατί αξίζει να γυμνάζεσαι με αυτό

Stepper - γιατί αξίζει να γυμνάζεσαι με αυτό

Γνώρισε τα οφέλη ενός αρκετά αποτελεσματικού, αλλά όχι και τόσο δημοφιλής στην Ελλάδα μηχανήματος για ασκήσεις αεροβικής, όπως γνώρισε επίσης πως θα γυμνάσεις τα πόδια σου.

 Γράφοντας για ασκήσεις στο stepper, ας ξεκινήσουμε από τι ακριβώς το stepper είναι. Αρκετά άτομα λανθασμένα ονομάζουν το stepper σκεπτόμενοι όμως το απλό step, που χρησιμοποιείται σε κάποιες τμηματικές δραστηριότητες fitness. Το stepper όμως είναι ένα από τα εξαρτήματα που βρίσκεται στα γυμναστήρια, που μας βοηθά να κάψουμε το περιττό λίπος στα πόδια και στην οπίσθια πλευρά των μηρών. Αν και η άσκηση στο stepper φαίνεται για αρκετά εύκολη, θα πρέπει να ξέρουμε ότι μετά από 15 λεπτά άσκησης κολυμπάμε στον ιδρώτα.

Οι ασκήσεις με stepper δεν είναι κάτι το δύσκολο. Πιέζουμε τα πόδια στο εξάρτημα αυτό σαν να ανεβαίνουμε σκάλες. Χρειάζεται όμως να ξέρεις ότι στην αγορά υπάρχουν αρκετά διαφορετικά μοντέλα stepper. Π.χ. υπάρχουν και αυτά που εκτός από τα πόδια χρειάζεται να ασκούνται επίσης και τα χέρια, όπως και εκείνα που επιτρέπουν στην εκγύμναση των μυών των εσωτερικών και εξωτερικών μηρών και γλουτών από μια διαφορετική πλευρά. Μπορούμε να βρούμε και εκδοχή mini που αποτελούνται αποκλειστικά από δύο πετάλια. Τέτοιες εκδοχές mini μπορείς άνετα να κρατάς και σε μια μικρή κρεβατοκάμαρα, όπου δεν έχουμε χώρο για κάποιο στατικό ποδήλατο ή ένα orbitrek.

Θέλοντας να ασκηθείς σε ένα stepper, θα πρέπει να ακολουθούμε αυτές τις βασικές αρχές. Πρώτα από όλα πάντα ξεκινάμε με μία δεκάλεπτη προθέρμανση. Μπορούμε να κάνουμε επιτόπιο τροχάδην ή πηδηματάκια με εναλλαγές ποδιών. Μετά προχωρούμε στο κυρίως πρόγραμμα εξάσκησης με stepper, διατηρώντας όρθια ίσια στάση και έλεγχο της αναπνοής. Μετά από 15 λεπτά έντονης άσκησης χαλαρώνουμε κατεβάζοντας την ένταση περίπου άλλα 10 λεπτά, και τελειώνουμε με τέντωμα των μυών.