Πώς να κινητοποιηθείς αποτελεσματικά για να ασκηθείς;

Πώς να κινητοποιηθείς αποτελεσματικά για να ασκηθείς;

Έχεις την όρεξη να ασκηθείς, αλλά δεν μπορείς να βρεις κάποιο κίνητρο για να ενεργοποιηθείς; Σου παρουσιάζουμε μερικούς απλούς λόγους που θα σου φτιάξουν την διάθεση!

Τα κίνητρα έρχονται και παρέρχονται, το βασικό όμως κλειδί της επιτυχίας, μέσω της άσκησης είναι η σταθερότητα. Πώς λοιπόν να ξυπνήσεις στον εαυτό σου το κίνητρο και να διατηρήσεις κάποιο σταθερό επίπεδο, έτσι ώστε χωρίς κάποια μεγάλα εμπόδια να αποκτήσεις την φόρμα και το υπέροχο κορμί που επιθυμείς; Αυτές είναι οι προτάσεις μας:

1. Επένδυσε στις προπονήσεις

Το πιο δυναμικό κίνητρο για να ασκηθούμε, θα λέγαμε…..ότι είναι απλά τα χρήματα που επενδύουμε για αυτόν το σκοπό. Εάν θέλουμε να είμαστε σίγουροι ότι θέλουμε να ασκηθούμε αλλά δεν μπορούμε να κινητοποιηθούμε το καλύτερο είναι να γραφτούμε συνδρομητές σε κάποιο γυμναστήριο ή να ζητήσουμε την βοήθεια κάποιου προσωπικού γυμναστή. Αξίζει επίσης να αγοράσουμε κάποιο επαγγελματικό αθλητικό εξοπλισμό. Υπάρχουν αρκετές πιθανότητες ότι αυτά τα χρήματα που θα επενδύσουμε για αυτό το σκοπό θα μας κινητοποιήσουν ώστε να μην χάσουμε κάποια προπόνηση που την έχουμε ήδη προπληρώσει.

2. Βάλε κάποιον στόχο

Πριν αρχίσουμε κάποιο πρόγραμμα γυμναστικής καλό είναι να ξεκαθαρίσουμε πριν τι θέλουμε να επιτύχουμε. Αφού απαντήσουμε σε αυτήν την βασική ερώτηση, προσπαθούμε να οραματιστούμε την στιγμή που φτάνουμε τον στόχο μας.

Αξίζει να γράψουμε κάπου τον στόχο μας, όπως επίσης και όλα τα αισθήματα που αισθανόμαστε την στιγμή που τον ολοκληρώνουμε, έτσι ώστε τις στιγμές που δεν έχουμε την όρεξη να ασκηθούμε, ρίχνουμε μία ματιά στις σημειώσεις μας για να κινητοποιηθούμε.

3. Κάλεσε κάποιον να ασκηθεί μαζί σου

Ένα δυνατό κίνητρο είναι επίσης η άσκηση με κάποιον γνωστό μας. Τότε ακόμη και οι ποιο δύσκολες προπονήσεις φαίνονται πιο απλές και δεν κοιτάμε να τελειώσουμε όσο πιο γρήγορα γίνεται. Για αυτό αν θέλουμε να έχουμε αποτελεσματικό κάψιμο θερμίδων και να βελτιώσουμε την φόρμα μας, θυμόμαστε να ασκούμαστε με κάποιον γνωστό μας.

4. Βάλε την μουσική

Η αποτελεσματικότητα της μουσικής σαν κίνητρο στην γυμναστική έχει αποδειχθεί και επιστημονικά. Για αυτό αν δεν μπορούμε να βάλουμε μπροστά για να ασκηθούμε, πηγαίνοντας στο γυμναστήριο ή βγαίνοντας έξω για τρέξιμο, καλό είναι να ακούσουμε κάποια μουσική, με τα ανάλογα τραγούδια και ρυθμούς που θα μας κινητοποιήσουν και που πολύ εύκολα μπορούμε να βρούμε στο ίντερνετ.