Πώς να αντιμετωπίσεις την  νευρικότητα;

Πώς να αντιμετωπίσεις την νευρικότητα;

Ονειρεύεστε να έχετε έναν γλυκό ύπνο; Στη σημερινή εποχή αν και όλοι μας θέλουμε κάτι τέτοιο είναι για τους περισσότερους πολύ δύσκολο. Πάνω από όλα αξίζει μια δοκιμή, γιατί το άγχος δεν θα πρέπει να αναλάβει τον έλεγχο της ζωής μας.

Αναπνεύστε - αυτό βοηθά πραγματικά

Έχουμε μάθει να αναπνέουμε αυτόματα, χωρίς να εστιάζόμαστε απόλυτα σε αυτή την κρίσιμη λειτουργία της ζωής.

Δεν μας έχει διδάξει κάποιος να αναπνέουμε συνειδητά, έτσι ώστε να γεμίζουμε με καλή ενέργεια και βελτίωση της ποιότητας της ζωής. Αντ 'αυτού, η αναπνοή μας είναι ρηχή, ακανόνιστη και δεν μας προσφέρει τόσο βάθος, όσο η συνειδητή αναπνοή.

Σε αγχωτικά διαστήματα αρκετές φορές αντιδράμε αρνητικά κρατώντας την αναπνοή μας. Αυτή είναι μια πολύ κακή συνήθεια, γιατί κανονικά θα πρέπει να κάνουμε ακριβώς το αντίθετο, δηλαδή, αργά αναπνέουμε και γεμίζουμε με αέρα τους πνεύμονές μας.

Με τον τρόπο αυτό, μετά από λίγο θα νιώσετε πιο ήρεμοι , γιατί μειώνει την νευρικότητα στο σώμα μας.

Η ρυθμική αναπνοή βελτιώνει επίσης τη λειτουργία του εγκεφάλου και ηρεμεί την καρδιά.

Δοκίμασε βότανα

Ένα ρόφημα από λεβάντα ή τσάι με λεμόνι βάλσαμο, αν έχουμε τον χρόνο για την προετοιμασία τους, αυτό είναι σίγουρο ότι θα βοηθήσει στη μείωση της νευρικής έντασης. Λίγες στιγμές σε μια καρέκλα με ένα φλιτζάνι βότανα και με την συνοδεία χαλαρωτικής μουσικής, αυτό δεν είναι χάσιμο χρόνου, αλλά η μέθοδος για την επιβράδυνση και την αναδιάταξη των σκέψεων.

Τρέξε , ή πήγαινε μια βόλτα

Ο αθλητισμός είναι η καλύτερη μέθοδος για την εκδήλωση των συναισθημάτων.

Εάν ήδη είχατε μια αγχωτική ημέρα πίσω σας, ή αν είναι ακόμα να έρθει, φορέστε τα αθλητικά παπούτσια σας και βγείτε από το σπίτι να γεμίσετε τους πνευμόνες σας με καθαρό αέρα.

Το μακρύ τρέξιμο, το περπάτημα, το ποδήλατο - χωρίς κάποιο κόστος ή σχεδιασμό είναι ότι πρέπει για μια στιγμιαία θεραπεία για την νευρικότητα.

Τα ατσάλινα νεύρα τα χτίζουμε καθημερινά

Στην επίδραση του άγχους μπορούμε με τον καιρό να συνηθίσουμε.

Φυσικά αυτό είναι ένας συνδυασμός επιρροών διαφορετικών παραγόντων , όπως η ακατάλληλη διατροφή ή και οι σχέσεις μας με άλλους ανθρώπους.

Άρα πρώτα από όλα, τρεφόμαστε καλύτερα, αντικαθιστούμε τον καφέ από βότανα και τσάγια, πίνουμε πολύ νερό, καταναλώνουμε τροφές πλούσιες σε μαγνήσιο και βιταμίνες του συμπλέγματος Β, οι οποίες θετικά επιδρούν στον εγκέφαλο.

Αποφύγετε το κάπνισμα τσιγάρων, επειδή μειώνουν μόνο προσωρινά την πίεση.

Εκτός από το τρέξιμο ή το ποδήλατο, κάντε γιόγκα. Η γιόγκα βοηθά να απαλλαγείτε από το στρες, στον καλύτερο έλεγχο των σκέψεων σας όπως και να ελέγξετε την αναπνοή σας. Επίσης, αυξάνει την πνευματική απόδοση και δρα αναλγητικά.

Φροντίστε επίσης για ένα βαθύ μακρύ ύπνο.

Προσπαθήστε να πέφτετε στο κρεβάτι και να σηκώνεστε την ίδια ώρα για να αποφύγετε τον ερεθισμό ή πονοκέφαλο που προκαλείται από πάρα πολύ μικρό ή μεγάλο χρονικό διάστημα ανάπαυσης.

Θα σας χαλαρώσει επίσης και ένα μασάζ, ένα ζεστό μπάνιο ή κάποιο σπιτικό spa.