Διαιτητικά συμπληρώματα διατροφής για τις γυναίκες - ποιά αξίζει να χρησιμοποιήσεις;

Διαιτητικά συμπληρώματα διατροφής για τις γυναίκες - ποιά αξίζει να χρησιμοποιήσεις;

Τα συμπληρώματα διατροφής για αδυνάτισμα ή για τη βελτίωση της αντοχής του οργανισμού μας, τα χρησιμοποιούμε πλέον καθημερινά. Ποια από αυτά είναι πραγματικά αποτελεσματικά και τι αποφασίζει για αυτό;

Τι είναι τα συμπληρώματα διατροφής και τι ρόλο παίζουν;

Είναι παρασκευάσματα βασισμένα σε φυσική σύνθεση, πλούσια σε βιταμίνες, μέταλλα, εκχυλίσματα φυτών και άλλες ουσίες, με σκοπό να υποστηρίξουν το έργο του σώματος.

Το κύριο έργο τους είναι να συμπληρώσουν το καθημερινό μενού των συστατικών που καταναλώνουμε σε σχετικά μικρές ποσότητες. Μπορούν να υποστηρίξουν συγκεκριμένα όργανα του οργανισμού μας όπως ή και να ενεργήσουν για αδυνάτισμα, κλπ.

Κανονικά, όταν τα χρησιμοποιούμε για πρώτη φορά, έχουμε την μεγαλύτερη ελπίδα - εν τω μεταξύ, κατά πόσο τα συμπληρώματα αυτά μπορούν να ενισχύσουν πραγματικά τον οργανισμό και να επιταχύνουν την καύση του λίπους, στην πραγματικότητα αντιπροσωπεύουν μόνο μια βοηθητική λειτουργία. Για την επίτευξη των επιθυμητών αποτελεσμάτων, είναι απαραίτητο να αλλάξουμε τις καθημερινές συνήθειες μας και μόνο τότε στην συνέχεια - τα συμπληρώματα.

Ποια συμπληρώματα να χρησιμοποιήσω;

Με τη χρήση αυτού του τύπου των βοηθητικών μέσων για να επωφεληθούμε κυρίως για τη απώλεια βάρους, θα πρέπει να φροντίσουμε , φυσικά, για την σωστή διατροφή και τη σωματική δραστηριότητα.

Σε αυτή την περίπτωση λειτουργούν καλύτερα τα παρασκευάσματα που περιέχουν φυτικές ίνες, χρώμιο, εκχύλισμα πράσινου τσαγιού, πικραλίδα, ανανά, αγκινάρες, φασόλια και μηλόξυδο. Έχουν επίσης στη σύνθεση τους L-καρνιτίνη ή λινολεϊκό οξύ, CLA .

Αυτές οι ουσίες ρυθμίζουν το πεπτικό μας σύστημα, καταστέλλουν την όρεξη, και έχουν μια ευεργετική επίδραση στην πέψη και τον μεταβολισμό, στην γενικότερη υποστήριξη των διαδικασιών που οδηγούν σε απώλεια λίπους.

Να είστε προσεκτικοί κατά την χρήση των συμπληρωμάτων που περιέχουν μεγάλες ποσότητες καφεΐνης, η οποία μπορεί να προκαλέσει μεταβολές στην πίεση και προκαλούν ερεθισμό.

Στην περίπτωση που είμαστε επιρρεπείς σε κάποια λοίμωξη, μια καλή λύση είναι τα συμπληρώματα διατροφής που είναι πλούσια σε βιταμίνες, ιδιαίτερα C και Β6.

Τα άτομα που ασκούν εντατικά κάποιο άθλημα συνιστώνται συμπληρώματα με υψηλή περιεκτικότητα σε μαγνήσιο, σίδηρο και L-καρνιτίνη, οι οποίες δυναμώνουν τον οργανισμό κατά τη διάρκεια της άσκησης.

Για τα αδύναμα μαλλιά και τα νύχια θα λειτουργήσουν δισκία ή κάψουλες με φολικό οξύ, βιοτίνη, σελήνιο, ψευδάργυρο, σίδηρο και βιταμίνες Α, C και Ε.

Τα συμπληρώματα διατροφής αξίζει επίσης να συνιστήσουμε σε ανθρώπους που καθημερινά τρώνε μικρές ποσότητες σε λαχανικά και φρούτα, πίνουν αλκοόλ ή τρώνε fast food.

Τον οργανισμό καθαρίζουν τέλεια τα παρασκευάσματα από σελήνιο, βιταμίνη Α, C και Ε. Αλλά χρειάζεται να θυμόμαστε να μην χρησιμοποιούμε τα συμπληρώματα σε συνδυασμό με πολυβιταμίνες και βότανα για να μην διπλασιασθούν οι ποσότητες των μεταλλικών συστατικών.