Αεροβική ή βάρη τι να επιλέξεις

Αεροβική ή βάρη τι να επιλέξεις

Εάν δεν σε ικανοποιεί μόνο το τρέξιμο, ή το ποδήλατο ή άλλος τρόπος προσωπικής φυσικής δραστηριότητας, αξίζει να σκεφτείς για κάποιο πιο επαγγελματικό τρόπο για να φροντίσεις για την φυσική σου κατάσταση.

 Η αεροβική ( aerobik ) είναι καταπληκτικός τρόπος βελτίωσης της γενικότερης φυσική μας κατάστασης - οι δυναμικές ασκήσεις επιταχύνουν την λειτουργία της καρδιάς, βελτιώνουν το αναπνευστικό σύστημα και το κυκλοφοριακό. Η άσκηση σε ομάδες υπό την επιτήρηση του γυμναστή είναι ένα επιπλέον κίνητρο. Κατά την διάρκεια τουλάχιστον μιας ώρας εντατικής αεροβικής άσκησης μπορείς να κάψεις μέχρι 300 - 400 θερμίδες.

Εκτός από τα προτερήματα το aerobik έχει και μειονεκτήματα. Τα καλύτερα αποτελέσματα μεταμόρφωσης της φιγούρας φαίνονται στο ξεκίνημα, με τον πέρασμα του χρόνου ο οργανισμός συνηθίζει και πιο αργά πλέον καίει τον λιπώδη ιστό. Εκτός από αυτό η επαναληπτικότητα των ίδιων ασκήσεων, εκτελούμενες από ολόκληρη την ομάδα δεν βοηθά στον απαραίτητο χρόνο που είναι αναγκαίος για την εκγύμναση συγκεκριμένων μυικών ομάδων του σώματος. Ο καθένας μας έχει άλλη δόμηση και θα πρέπει να συγκεντρωθεί περισσότερο σε προσωπικές ειδικά για αυτόν ασκήσεις, για να κερδίσει τα περισσότερο δυνατόν οφέλη.

Και εδώ το ιδανικό είναι το γυμναστήριο και η άσκηση με βάρη. Κάποιο υπεύθυνο επιλεγμένο πρόγραμμα γυμναστικής από κάποιον γυμναστή, θα μας επιτρέψει να συγκεντρωθούμε στις ομάδες των μυών που μας ενδιαφέρουν, ξεκουράζοντας τους μύες γυμνάζοντας διαφορετικές μυικές ομάδες κάθε φορά, και βελτιώνοντας έτσι και την στάση του σώματός μας (μύες της πλάτης ).

Εκτός από αυτά η άσκηση με βάρη έχει το επιπλέον προτέρημα ,ότι συνεχώς μπορούμε να αυξήσουμε τον στόχο αυξάνοντας το βάρος ή τις επαναλήψεις. Η ανάπτυξη της μυικής μάζας βελτιώνει τον μεταβολισμό καίγοντας έτσι περισσότερο λιπώδη ιστό.

Η άσκηση με βάρη βελτιώνει την ελαστικότητα της επιδερμίδας, όταν το σώμα που χάνει κιλά κανονικά αρχίζει και χαλαρώνει. Εκτός αυτού δεν χρειάζεται να έχουμε τον ίδιο ρυθμό όπως σε μία ομάδα και μπορούμε να γυμναστούμε όποτε θέλουμε.

Το aerobik εγγυάται γρήγορα χάσιμο κιλών στο ξεκίνημα και γενικότερη βελτίωση της φυσικής μας κατάστασης, αλλά για να κερδίσεις όμως σταθερότητα των αποτελεσμάτων και την ιδανική φιγούρα, είναι απαραίτητο η συμπλήρωση της εξάσκησής μας με επιλεγμένες ασκήσεις ειδικά για εμάς με βάρη.